یوسف بهتری سرپرست انجمن MMA منصوب شد

بهتری بهعنوان سرپرست انجمن MMA (هنرهای رزمی ترکیبی) منصوب شد.
کامیار سلطانی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیونها، امروز سهشنبه حکم یوسف بهتری سرپرست انجمن امامای (MMA) را به وی اهدا کرد.
وی با حکم احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست انجمن امامای (MMA) منصوب شد.
او سابقه ریاست فدراسیون انجمنهای ورزشهای رزمی را دارد، اما دو سال قبل در مجمع انتخاباتی این فدراسیون نتوانست آرای لازم را برای دوره دوم ریاستش به دست آورد.
MMA طی دو سال اخیر عملکرد خوبی تحت پوشش فدراسیون انجمنهای ورزشهای رزمی داشت و حالا باید دید در مسیر جدیدش میتواند این روند را ادامه دهد.
