حقیقی: عملکرد مناسبی در شرق آسیا داشتیم؛

…میخواهم نماینده خوبی برای کاراته ایران باشم
سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته کرهجنوبی در بخش کاتا گفت:
خوشحالم عملکرد خوبی در شرق آسیا داشتیم و تلاش میکنم نماینده خوبی برای جامعه مربیان کاراته ایران باشم.
حقیقی در گفتوگو با ایرنا، اظهار داشت: مسابقات کاراته شرق آسیا به میزبانی ژاپن و در ناگویا، در ردههای سنی مختلف برگزار شد.
خوشبختانه تیم کرهجنوبی در بخش کاتای کاراته که از حدود ۶ ماه قبل هدایت آن را برعهده گرفتم، عملکرد خوبی در این رویداد داشت.
حقیقی گفت: در بخش انفرادی بانوان، نماینده کرهجنوبی برای نخستین بار به فینال رسید و مدال نقره را از آن خودکرد.
او در رده سنی امید اجرای فرم میکرد. همچنین در کاتای انفرادی جوانان و کاتای انفرادی امید، دو نماینده تیم پسران کرهجنوبی هم به مدال رسیدند.
با این اوصاف کرهجنوبی در بخش کاتا با یک نقره و دو برنز به کار خود پایان داد.
این در حالی است که در شرق آسیا تیمهایی چون ژاپن و هنگکنگ در بخش کاتا (اجرای فرم) قدرتهای جهانی هستند.
حقیقی گفت: قراردادم تا پایان بازیهای آسیایی ناگویا بود که پس از تلاشهایی که در این چند ماه داشتیم و خدا را شکر به نتیجه هم ختم شد، این قرارداد یکسال دیگر تمدید شد.
وی افزود: اکنون هدایت تیمهای کاتای کرهجنوبی در تمامی رده های سنی بر عهده من است و امیدوارم نماینده خوبی برای کاراته ایران باشم.
حقیقی در خصوص اینکه آیا کاتاروهای کرهجنوبی در بازیهای آسیایی ناگویا شرکت خواهند کرد؟
توضیح داد: بله طبق تصویب کمیته ملی المپیک کره، یک کاتاروی خانم و یک کاتاروی آقا از این کشور در بازیهای آسیایی حاضر میشوند.
همچنین پیش از آن مسابقات قهرمانی آسیا در بالی را پیشرو داریم.
