حقیقی: عملکرد مناسبی در شرق آسیا داشتیم 27 اردیبهشت ماه

حقیقی: عملکرد مناسبی در شرق آسیا داشتیم؛می‌خواهم نماینده خوبی برای کاراته ایران باشم.

حقیقی: عملکرد مناسبی در شرق آسیا داشتیم؛

172870688 300x225 - حقیقی: عملکرد مناسبی در شرق آسیا داشتیم 27 اردیبهشت ماه

 

…می‌خواهم نماینده خوبی برای کاراته ایران باشم

سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته کره‌جنوبی در بخش کاتا گفت:

خوشحالم عملکرد خوبی در شرق آسیا داشتیم و تلاش می‌کنم نماینده خوبی برای جامعه مربیان کاراته ایران باشم.

حقیقی در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: مسابقات کاراته شرق آسیا به میزبانی ژاپن و در ناگویا، در رده‌های سنی مختلف برگزار شد.

خوشبختانه تیم کره‌جنوبی در بخش کاتای کاراته  که از حدود ۶ ماه قبل هدایت آن را برعهده گرفتم، عملکرد خوبی در این رویداد داشت.

حقیقی گفت: در بخش انفرادی بانوان، نماینده کره‌جنوبی برای نخستین بار به فینال رسید و مدال نقره را از آن خودکرد.

او در رده سنی امید اجرای فرم می‌کرد. همچنین در کاتای انفرادی جوانان و کاتای انفرادی امید، دو نماینده تیم پسران کره‌جنوبی هم به مدال رسیدند.

با این اوصاف کره‌جنوبی در بخش کاتا با یک نقره و دو برنز به کار خود پایان داد.

این در حالی است که در شرق آسیا تیم‌هایی چون ژاپن و هنگ‌کنگ در بخش کاتا (اجرای فرم) قدرت‌های جهانی هستند.

حقیقی گفت: قراردادم تا پایان بازی‌های آسیایی ناگویا بود که پس از تلاش‌هایی که در این چند ماه داشتیم و خدا را شکر به نتیجه هم ختم شد، این قرارداد یکسال دیگر تمدید شد.

وی افزود: اکنون هدایت تیم‌های کاتای کره‌جنوبی در تمامی رده های سنی بر عهده من است و امیدوارم نماینده خوبی برای کاراته ایران باشم.

حقیقی در خصوص اینکه آیا کاتاروهای کره‌جنوبی در بازی‌های آسیایی ناگویا شرکت خواهند کرد؟

توضیح داد: بله طبق تصویب کمیته ملی المپیک کره، یک کاتاروی خانم و یک کاتاروی آقا از این کشور در بازی‌های آسیایی حاضر می‌شوند.

همچنین پیش از آن مسابقات قهرمانی آسیا در بالی را پیش‌رو داریم.